Fushatë me interes publik
Formë komunikimi për të çuar publikun drejt mobilizimit përmes një sërë aktivitetesh të planifikuara për të arritur ndryshimet e dëshiruara sociale, ekonomike, ekologjike dhe politike. Këmbëngulin të informojnë, edukojnë dhe të rrisin vetëdijen e publikut për një çështje të caktuar dhe si rezultat i kësaj të arrijnë ndryshime në sjelljen e individëve, grupeve, organizatave dhe shoqërisë. Fushatat e komunikimit publik janë, për shembull, ato për të rritur vetëdijen për rreziqet e pirjes së duhanit, alkoolizmit ose narkomanisë, për rëndësinë e drejtimit të sigurt të automjetit, mbrojtjen e fëmijëve dhe të personave të moshuar, mbrojtjen e njerëzve me nevoja të veçanta, përmirësimin e qëndrimeve ndaj grupeve të margjinalizuara, të huajve. ose emigrantëve, fushata për shëndetin publik, edukim më të mirë, ushqim të shëndetshëm, zhvillim të sportit, ndërgjegjësim për mjedisin dhe fushata të ngjashme.